INTERACȚIUNEA ȘI INCLUZIUNEA
PRIMELE VALORI ADUSE DE VÂRSTNICII NOȘTRI
Părinții sunt conștienți că există două planuri ale trăirii:
- realitatea obiectivă; cea din afara noastră, perceptibilă prin simțuri și trăită de fiecare*după cum și-a așternut…* și
- realitatea subiectivă; cea din lăuntrul nostru, aceea care ne creează disconfortul, de zi cu zi sau pe moment.
Care-va-să-zică, interacțiunea celor două poate să ne aducă, cel puțin la nivel subiectiv, INCLUZIUNEA.
Dacă percepem în mod SĂNĂTOS realitatea externă, vom fi, SOCIALMENTE, oameni de nădejde ai celorlalți, societatea din jurul nostru. Vom fi INCLUȘI, social, de semenii noștri. În cazul în care INVENTĂM o realitate externă care NU EXISTĂ în afara noastră, pierzând complet și totalmente permanent contactul cu mediul social extern, vom fi EXCLUȘI; semenii noștri ne vor rejecta, vom fi respinși. Aspectul devine o realitate psihotică a gândului nostru. Intervine PSIHOZA.
Așadar, pentru a evita această stare emoțională, trebuie să construim pilonii echilibrului celor două realități. Ei pot fi construiți prin: valorizarea situației, încrederea în ceea ce trebuie să facem și ceea ce gândim, și, ca un corolar al acestora: acceptarea și dragostea – necondiționate.
Fiind membru al unei case de ajutor reciproc a pensionarilor, dar mai ales al celei din Alba Iulia, realitățile vor fi ținute în ECHILIBRU.
MESAJ PENTRU CEI CARE NU SUNT DE VÂRSTA A TREIA:
Transmiteți acest mesaj părinților sau prietenilor voștri de vârsta a treia!!! acelora dintre ei care nu au contact direct cu site-ul nostru sau cu pagina de Facebook….
Leave a Reply
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.